Islamic Widget

Saturday, September 17, 2011

ISA dimansuhkan, Hudud bila nak dilaksanakan??

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh

ISA telah dimansuhkan dan saya harap Hudud dapat dilaksanakan di Malaysia. Ada BRAN!

Yang paling menyedihkan pemimpin-pemimpin UMNO begitu takut dengan Hudud Allah, mereka boleh mengatakan Hudud tidak sesuai dilaksanakan di Malaysia, Hudud tidak boleh diimplementasikan dalam masyarakat majmuk sedangkan di zaman Rasulullah SAW Hudud dilaksanakan dalam keadaan masyarakat yang majmuk iaitu terdapatnya kaum yahudi dan Nasrani.

Pedulikanlah kenyataan dari Lim Guan Eng dan Karpal Singh kerana umum sudah mengetahui mereka mana nak terima Hudud kerana mereka bukan Islam, tapi kita yang sesama Islam ni, solat Hari Raya, sembelih korban, pi nak turun Haji, puasa, zakat, tapi bila tiba nak laksana hukum Hudud ALLAH kita boleh nafikan.....nauzubillah tak takut ke musibah yang bakal menimpa, jangan tunggu tsunami seperti di Acheh dan gempa di Jepun melanda Malaysia di atas kelalaian dan kealpaan kita.

Justeru, saya menyeru pemimpin-pemimpin UMNO untuk melaksanakan Hudud di Malaysia kerana kita sudah muak dengan kes jenayah yang semakin membimbangkan kita. Pelaksanaan Hudud dilihat dapatlah mengurangkan dan sekaligus membanteras kadar jenayah.

Tahniah kepada pemimpin PAS kerana konsisten dalam perjuangan menegakkan kalimah Allah walau karihal kafirun walau karihal musyrikun walau karihal munafiqun......Hudud bukan ciptaan PAS tetapi Hudud telah termaktub dalam Al-Quran dan Hadith

Saya menyeru semua untuk ubah kerajaan yang ada sekarang kerana kerajaan yang ada sekarang sudah melancarkan peperangan terhadap ALLAH. Ubah dan undilah Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya Umum Ke 13 kelak.

Wassalam

No comments:

Post a Comment