Islamic Widget

Friday, September 16, 2011

Alamak dah tembun!

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Sewaktu pulang ke kampung (masih dalam MC selepas 2 minggu berada di dalam Wad Psikiatri), ramai menegurku, Eh Aufa sudah berisilah, tembun (orang kedah mengatakan tembun ni maknanya gemokla), macam makcik makcik....di ofis pun ramai menegur mengatakan aku sudah berisi hu hu hu, penat minum herba life, jus mate, selebrity diet, sampai aku telah mengeluarkan belanja yang besar membeli korset/lingerie untuk menguruskan badan, nak tau harganya RM2,800.00 tapi selepas itu tak pakai pun sebab tak boleh nak bernafaslah!

Sampaikan mak tam makcik yang selalu aku order makanan kat gerai di rumahku menegur eh mengandung ke...hi hi aku terus ketawa sambil mengatakan mak tam saya belum kahwin lah.....

Susahnya nak kurus....itulah asyik kuat tidoq, makan tak jaga, inilah panahannya...adikku mengusik nampaknya saham akak dah jatuh hu hu biarkanlah

Esok aku akan berjumpa Ustaz Hafiz, Pembantu Ustaz Hanafi, selepas asar untuk rawatan sihir....sebenarnya aku mulai sedar ini adalah kerana semasa aku menjadi peguam pada tahun 2005, aku tersasar dari landasan syariah dan tidak mengamalkan apa yang telah aku amalkan di UIAM....namun aku sudah bertaubat dari dosa-dosa silam....kini ku kembali padamu mengharap kasih sayang mu moga kan terampunlah dosa-dosaku....itulah sebabnya pada tahun 2005 aku ditimpa penyakit jiwa iaitu musibah yang sebenarnya ingin menyuci dosa-dosa yang telah aku lakukan.

Sebab itulah di Amerika Syarikat, jumlah yang membunuh diri makin meningkat saban tahun kerana mereka jauh dari rahmat Allah.

Aku membaca majalah solusi dan mula insaf dengan apa yang telah menimpa diriku.

Aku juga ada menulis sinopsis novel bertajuk Aufa Humaira dan berharap penerbit PTS akan menerima sinopsis tersebut.....sebahagian cerita tersebut adalah cerita diriku yang melayari kehidupan sebagai Hamba ALLAH yang pernah membuat dosa dan kembali pada-Nya.

Moga ALLAH menerima taubatku.

Wassalam

p/s nak sambung baca majalah solusi....I recommend to my readers

No comments:

Post a Comment