Islamic Widget

Friday, January 6, 2012

Novelis Islami - Moga cita-citaku akan tercapai

Alhamdulillah, aku mendapat pujian sinopsis yang aku hantar ke PTS mempunyai jalan cerita yang baik....walaupun tidak diterbitkan kerana pengedaran Novel berunsurkan Novela dihentikan buat sementara waktu, namun aku tidak akan mengalah dalam mencari penerbit yang boleh menerbitkan novelku....kemudian aku menghubungi telaga biru...Alhamdulillah ada respon yang baik....cuma aku perlu menyiapkan manuskripku sahaja.....harapnya diterimalah.

Tadi balik dari ofis singgah di Nufair Jalan Pahang dan beli 2 novel satu Tautan Hati karya Fatimah Syarha satu lagi Denyut Kasih Medik karya suaminya Dr. Farhan Hadi...Harapnya dengan usaha ini aku juga akan menjadi novelis islami satu hari nanti....Amin

Ok time for maghrib prayer....Wassalam

No comments:

Post a Comment